zökkenőmentes bankkártyás fizetés

Nincs is kellemetlenebb annál, mint amikor a vásárló a fizetés intézése során fennakadásokat tapasztal. Nem működik megfelelően a terminál, folyamatosan visszadobja a tranzakciót, az ügyfél pedig türelmetlenül várja, hogy végre végezzen a fizetéssel. Ez az apró művelet is nagymértékben meg tudja határozni a vásárlói elégedettséget.

Webes fizetés, terminál: fontos a megbízhatóság, a gyorsaság

A BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások nagy segítséget jelentenek abban, hogy a bankkártyás tranzakciókkal semmilyen probléma ne legyen. Fontos ez mind online fizetés, mind offline, terminálon keresztül történő ügyfelek esetén is. Ma már ezek számítanak a legelterjedtebb és legegyszerűbb biztonságos elektronikus fizetési módnak. A vállalkozásoknak is kiemelten oda kell figyelni, hogy a bankkártya-elfogadáshoz melyik szolgáltatót választják. Ma már több piaci szereplő szolgáltatásai közül tudunk válogatni, a különbség pedig a gyakorlatban is érezhető lehet.

A minőségi fizetés biztosítása az ügyfélélmény javításához és az üzleti sikerhez is nagymértékben hozzájárul. Ha a bankkártya-elfogadás zökkenőmentesen történik, pár másodperc alatt végbemegy a tranzakció, az magas szintű kényelmet, gyorsaságot és persze biztonságot ad az ügyfelek számára. Természetesen azért senki nem fog egy adott kereskedőt választani, mert ott “annyira könnyű” a fizetés, viszont ha valami probléma van, akadozik a rendszer, ezzel elijeszthetünk vásárlókat. A folyamat úgy a legjobb, ha szinte észre sem veszi az ügyfél, annyira egyszerű és gyors.

A vállalkozás hitelességét és megbízhatóságát is növeli az ügyfelek szemében az, ha a bankkártya-elfogadás is biztonságosan történik. A megfelelő szolgáltatás választásával a versenyképesség növelhető, vonzóbb lehet a vásárlók számára, mint a versenytársak, és visszatérő, lojális ügyfélkört lehet kialakítani.

Hogyan kell kiválasztani a szolgáltatást?

Több szempont alapján is össze lehet őket hasonlítani. Az első természetesen a piszkos anyagiak, azaz mi a szolgáltatás ára, díja, milyen plusz költségek merülhetnek fel (tranzakciós díj), éa a szerződéses kötelezettségekről se feledkezzünk meg. 

A következő a technológiai lehetőségek, vagyis hogy a szolgáltató mennyire tartja a lépést a modern elvárásokkal, vásárlói igényekkel. A funkciók száma is fontos, hogyan tudjuk a saját képünkre és vállalkozásunkra alakítani a szolgáltatást. Az ügyféltámogatás kulcskérdés, ha valami probléma merül fel az egyik fizetés során, akkor milyen gyorsan tudjuk elérni a segítséget.

Úton az üzleti siker felé

A minőségi szolgáltatás segítségével a bevételt, az üzleti teljesítményt is alaposabban lehet monitorozni. Pontos képet kaphatunk arról, hogy mely időszakban jobb a bevétel és hol van kiesés. Az ügyféligényekről is részletesebb információink lesznek, amik a fejlődésben, versenyben jelenthetnek nagy segítséget.

Kép forrása: bizpay.hu