Manapság a legtöbb vállalkozás működtetéséhez megannyi informatikai eszközre van szükség. Idővel azonban a PC-k, laptopok, tabletek, monitorok és okostelefonok felett eljár az idő. Ez nem jelenti azt feltétlenül, hogy használhatatlanokká válnak. Ugyanakkor a cég hatékony működésének érdekében bizonyos időközönként szükség lehet fejleszteni a vállalati eszközparkot.

Dőreség volna azonban új készülékek beszerzésekor megfogni minden régi informatikai eszközt, és a szemetesbe hajítani őket. Egy jó állapotú használt laptop némi felújítást követően még éveken át működőképes lehet.

Adjunk egy második esélyt ezeknek a készülékeknek!

Azok a különféle számítástechnikai és kommunikációs eszközök, amelyek feleslegessé válnak egy cég számára, nagyon is kapóra jöhetnek egy közösségi szervezetnek vagy iskolának. Ha egy vállalat úgy dönt, hogy jótékony célokra szeretné felajánlani a lecserélésre váró gépeit, a PC Aréna szívesen segít ebben.

Nem ez az egyetlen lehetőség azonban, hogy megváljon egy munkáltató a már szükségtelen informatikai felszerelésektől. A PC Arénától ajánlatot is lehet kérni ezen tárgyak felvásárlására vonatkozólag. A kapott összeget aztán fel lehet használni az újabb típusú készülékek megvásárlására, így csökkentve az adott vállalat kiadásait.

Ezeket a tableteket, számítógépeket, laptopokat vagy okostelefonokat akár magánszemélyek is megvásárolják. Sokan örülnek a lehetőségnek, ha felújított eszközöket szerezhetnek be jutányos áron. Van, aki egyszerűen nem teheti meg azt, hogy vadonatúj dolgokat vásároljon, mások viszont környezettudatossági okokból igyekeznek felújított eszközöket vásárolni, így hozzájárulva a fenntarthatóbb élethez a bolygón.

Rugalmas módon lehet túladni a feleslegessé vált céges készülékeken

A lehető legészszerűbb lépés az, ha egy vállalat egyben értékesíti azokat a hardvereket, berendezéseket, amelyek helyébe érkeznek az újak. Ennek legkönnyebb módja az, ha az adott cég ajánlatot kér a PC Arénától.

Ehhez először össze kell írni egy listát, majd ezt kell továbbítani a PC Aréna számára. Ezt követően 24 órán belül meg fog érkezni az árajánlat, majd meg lehet hozni a döntést, hogy ez megfelelő-e vagy sem. Amennyiben egy vállalat él a lehetőséggel, akkor egyetlen kapcsolattartóval történik a kommunikáció. Az ügyfél igényei szerint történik minden, kezdve a bontástól a helyszíni adatmegsemmisítésen át a rakomány elszállításával befejezőleg. Az ehhez szükséges konténereket is a PC Aréna biztosítja.

Nem csak Budapestről lehet igénybe venni a szolgáltatást

A PC Aréna használt informatikai eszközök felvásárlására vonatkozó szolgáltatásából az ország bármely pontján lévő vállalkozás profitálhat, sőt! Egész Európából igényelhető ez a lehetőség. Amely cég él a felsorolt opciók valamelyikével, az nagymértékben hozzájárul az anyagi körök lezárásához, valamint az erőforrások megtakarításához.